Ga naar de inhoud
Home » Pakketpunt Montfoort » DHL eCommerce

DHL eCommerce

DHL eCommerce

Mado is dé partner van DHL in Montfoort. Wij zijn het aangewezen pakketpunt voor zowel DHL eCommerce als voor DHL Express. Vind hieronder alle informatie over DHL eCommerce en de rol van Mado.

Hoe werkt het ophalen van een pakketje met DHL eCommerce?
  1. Wacht het afhaalbericht van DHL eCommerce af. En controleer het afhaalpunt in je bericht!!
  2. Kom naar onze winkel en neem het afhaalbericht mee. Bij dit afhaalbericht zit mogelijk een QR code.
  3. Laat de ontvangen QR code door onze medewerker scannen. Wij vragen in dat geval niet om een legitimatiebewijs en geven het pakketje aan je mee.
    • Haal je het pakketje op zonder QR code? Dan heb je het afhaalbericht én een legitimatiebewijs nodig. De naam op het legitimatiebewijs moet overeenkomen met de naam op het pakketje. Haal je een pakketje voor een familielid op? Neem dan zijn/haar legitimatiebewijs mee.
    • Haal je een pakketje van Wehkamp op? Dan heb je zowel de QR code als het legitimatiebewijs nodig. Ook hierbij geldt dat de naam op het legimitatiebewijs overeen moet komen met de naam op het pakketje.

Hoe werkt het versturen van een pakketje met DHL eCommerce?
  1. Maak online een verzendlabel aan. Dit kun je via de website van DHL doen of met de Mijn DHL App.
  2. Je hebt nu twee mogelijkheden:
    • Zelf een label uitprinten en op de doos plakken. Vervolgens kun je de doos goed dichtplakken.
    • De doos dichtplakken en de ontvangen QR code van DHL in onze winkel laten scannen. Wij printen dit label uit en plakken dit op het pakketje.
  3. Ontvang van ons het verzendbewijs.
  4. De ontvanger van het pakketje houdt via track & trace het pakketje nauwkeurig in de gaten.

Heb je thuis geen printer? Mail de gegevens naar montfoort@mado.nl. Voor slechts €0,50 printen wij het label voor je uit.

In onze winkel kun je ook gebruik maken van een DHL zuil. Dit is een zuil waarmee je het verzendlabel kunt laten scannen. Na het scannen leg je je pakketje in het rekje naast de zuil. Je hoeft hierdoor niet in de (eventuele) rij bij onze balie te staan!

Hoe werkt het retourneren van een pakketje met DHL eCommerce?
  1. Neem contact met de webshop op voor het retourneren van het product.
  2. Volg de retourinstructies van de webshop op en maak het verzendlabel aan.
  3. Geef het pakketje in onze winkel af en ontvang het verzendbewijs.

Heb je thuis geen printer? Mail de gegevens naar montfoort@mado.nl. Voor slechts €0,50 printen wij het label voor je uit.


Meer informatie over DHL eCommerce

Wil je meer over DHL eCommerce weten, bijvoorbeeld over de tarieven of de exacte werking? Bekijk hiervoor de website van DHL eCommerce.

DHL eCommerce & Mado

Mado is één van de 4000 DHL ServicePoints in Nederland. Wij vormen hierbij de tussenschakel tussen jou, de vervoerder en de ontvanger/verzender van het pakketje. DHL neemt hierbij de rol van vervoerder in. Als je een klacht hebt, moet je dan ook met DHL contact opnemen.

Heb je een klacht over DHL eCommerce?

Voor klachten, suggesties of opmerkingen moet je rechtstreeks met DHL contact opnemen. Bel hiervoor naar 088 34 54 399. Mado kan je niet helpen met klachten over DHL.

Openingstijden DHL eCommerce Pakketpunt Montfoort
Maandag
09.00 tot 18.00 uur
Dinsdag
09.00 tot 18.00 uur
Woensdag
09.00 tot 18.00 uur
Donderdag
09.00 tot 18.00 uur
Vrijdag
09.00 tot 18.00 uur
Zaterdag
09.00 tot 17.00 uur
Zondag
Gesloten

Andere pakketdiensten

Telefoon

Winkel: 0348-471236
Webshop: 030-2310088

Email

info@mado.nl

Adres

Waterpoort 2
3417 BL Montfoort